SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, September 11, 2008

BoRiNg + BuHsHaN = cAnDid!!!

once aku rase boring, ditambah plak ngan tahap kebuhshanan yg melampau, mula la aku wat sesuatu utk reducekan tahap keboringan & kebuhshanan aku nie dgn m'candidkan gambar insan2 mahupon makhluk2 yg ade kat muka bumi nie. yg jd mangse normally, my 'sayang', mak & family aku. xpon, ape jer yg aku rase aku nak candid, aku candidkan jerk. pastu, mula la my 'sayang' fenin bile review gambar2 yg ade lam camera. tp, tu dolu... skang my 'sayang' pon dah pandai nak candid-m'candid gambar nih. penyakit b'jangkit kot! hahaha...

antara mangsa aku ialah spt b'ikut:-


~ aku amik gambar nie mase mak aku gi spital ari tu. wat further check-up. mak aku yg pakai tudung kaler pink tu ha! yg sebelah tu (tudung itam), cik wok. both m'dapatkan rawatan yg same.


~ nie aksi ape ntah?! aku pon xtau la... cubaan menyeludup surat khabar lama kot! muahaha...


~ jenuh gak nak amik gambar mak aku nie. 16kali aku try, xjd. last2, aku jln kat sebelah, pastu, trus snap! hiks... dapat gak! bising mak aku pastu. bley plak mak aku cakap aku kene sawan camera. owh... sampai ati mak... huhuhu...

;-P

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google