SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, September 24, 2008

DaH mAsYuK!

penjawat awam di seluruh m'sia mesti tgh senyum lebar skang nih coz gaji + bonus dah masyuk semlm kan... includin' me! horey2 ok! la la la... hiks...
so, petang semlm konon2 nak kasik kuar itu duit la. tp, bapak la ramai manusia yg q kat ATM BIMB tu. rase malas lak nak tunggu. plus, mase tu dah kul 5.30 p.m. cam xsempat jer coz nak gi bazaar ramadhan lg. nak balik tlg mak mertua ape yg patut lg... (tolong ke..?! hiks...) nak mandi lg... so, cancel!!! plus, bknnye desperate nak pakai duit pon. saje jer gatal2 nak 'm'ziarah' ATM tu. hahaha... 'm'ziarah' tuuu... ;-P
tp, this mornin' dah kuarkan pon coz tomorrow's nite nak shoppin'-moppin' kuih raye kat karnival jualan menara condong. aku kan perlukan 'theraphy'... dah survey dah ari tu ngan my colleague. tp, mase tu cuci mata jer la coz itu 'injection' lom masyuk maa... btw, mmg macam2 ada..! ;-) plan nak beli tudung raye & kuih raye. tp, bkn bley caya sgt plan aku nih! nanti kang mesti ade yg t'sasar, ade jer mende alah len yg aku beli. bese la... pompuan la katakan... hiks...
* korang penah dengor x pasal 'menara condong'? pernah tgk x rupenye? fyi, menara condong nie la trade mark tempat kelahiranku. hmmm... kalo xtau/lom penah tgk, nanti aku tunjuk kat korang, ek!

10 comments:

mrs e said...

areleez..

awak dah kena tagged!
jalan blog saya tuk details nye yer..
daaaa..

Anonymous said...

slmt beratur kat ATM :P

ira-meare said...

walla,dh masuk tu.apa lg,soping sakan la.aku ni xtau lg bonus masuk ke tak?kalu masuk bleh la aku mencapai impian aku.

syeka sweetheart said...

mana menaranya..

viruspadu said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin, Dari VP, Laloque dan Nisa...

peace! :p

Miss Reen said...

lamanye la puan beraya..sampai tak apdet blog..
anyway selamat hari raya..
bila nak wat open house?

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

mrs e,
ok2. tp, leez xmo 'jln', leez nak 'terjah' trus! hehe..

lily lotus,
tq2.. jom b'atur skali! ;-)

meare,
dh masuk dh & dh surut dah pon. haha..

sweetheart,
on da way!! ;-P

viruspadu,
slamat ari raya to u & family too.. maaf zahir & batin..

heartless devilish,
haha.. nie la yg dinamekan raya sakan! ;-P open house nan ado, open 'mom's house' ado la! hehe..

Solehah said...

tiba-tiba jek aku rasa nak nyanyi lagu ni utk hang..
dengar eh.

tuai padi antara masak
esok jangan layu-layuan
intai kami antara nampak
esok jangan rindu-rinduan.

Adam said...

hai? lama giler dia ni cuti dari aku ... tak balik2 lagi kew?

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

solehah,
hadoiiyaii.. sakit gegendang telinga aku dengor hang nyanyi tau! aduss.. duss.. duss..

dakjaat,
cuti SAKAN gitu!! haha..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google