SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, September 2, 2008

SaLaM rAmAdHaN...

ari nie dah masuk ari ke-2 umat islam b'pose di bln ramadhan xcept aku & insan2 yg sewaktu serta 'senasib' dgn aku. hehehe... jgn tuduh sembarangan lak! ade 'xcuse' ok! xcuse utk org pompuan jer. ;-P

so, sempena bln ramadhan al-mubarak nie, aku nak la wish...



to all muslims dgn ucapan...


yg xpose cam aku pon aku wish gak la. but, make sure ade reason kukuh ok! kalo yg ponteng2, t'kecuali dr wish aku nih. ;-)

* korang dah pikir ke juadah ape utk b'buke ari nie? aku dah pikir dah (ececeh... cam la pose! hahaha...) petang nie, aku rase cam nak makan roti john la plak. shedapnyeeeeeeeee......... xsabor nih! hiks...

8 comments:

Anonymous said...

selamat berpuasa!

Zaidi Zainal said...

selamat berpuasa

Solehah said...

wei..selamat berpuasa...
awai2 lagi dah ckp pasal juadah berbuka..hihi ---->padahal aku yang baca blog ni pagi2...

Faizah_Haris said...

WOOOOOO tak poce ye???....heheheh.....

eja said...

ish3 hang mmg insan terpilih..nnt gnti lagi la..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

lily lotus,
hepi fastin' to u too..

zaidi zainal,
tq2.. slamat b'pose gak!

solehah,
slamat b'pose..
bese la.. aku kan advance. hehe..
('salahkan nyamuk, kelambu dibakar' la hang nih! isk2..)

faizah_haris,
shh.. jgn la cakap kuat2, nanti org len dengor. hiks..

eja,
tau xpe! fitrah wanita gitu! la la la.. ;-)

MaSHee said...

Selamat menjalani ibadah pose...pose..jgn x pose..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

aku.. dia... kamu,
slamat b'pose to u too..
isk2.. mesti la pose maa.. hehe..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google