SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, September 10, 2008

ATiN & riFqAH

dah lame xjumpa anak2 sedareku... since balik umah mertua nie la. aku balik last monday, maybe sok malam balik la kot ke umah mak aku.

anak sedare aku ade 2 jer so far. atin & rifqah. comin' soon ade 1, sis to be for rifqah. windu la kat diorang. antara 2 org tu, atin la yg paling lame aku xjumpe. last jumpe mase kitorang adik-beradik + hubby & wifey memasing b'buke kat umah mak. bile, ek? ermmm... ari selase minggu lepas kot! dah lame aku xgaduh ngan atin. fyi, atin nie teman sepergaduhanku! hehehe... yg beshnye, dia slalu b'alah ngan aku. penah skali tu kan... mase tu kakak aku out station. so, t'pakse la diorang anta atin ke umah mak aku coz mase tu musim sekolah. kalo stay ngan abang jamal, CONFIRM kul 16 p.m baru dia anta anak dia ke sekolah! apparaa abang ipar aku tu..! hiks... ok2, sambung citer, ek! nak dijdkan citer, mase tu aku lom kawen lg. aku kan anak yg manje lg cute gitu! wah3... ;-P (prasan!!! hiks...) so, mmg compulsary la tido ngan mak kan?! tp, mase tu atin tumpang sekaki la. trus aku cari gaduh ngan dia, aku cakap aku xmo dok tepi, aku nak dok tgh2. memule atin pon xmo dok tepi, nak dok tgh gak, nak rebut 'takhta' aku la pulok! last2, aku wat muke seposen, trus dia cian kat aku. dpt gak aku tido kat tgh. wakaka... mak aku angguk2, geleng2 jer tgk aku. ;-)


~ mase celebrate besday atin yg ke 11. xlame lg jd anak dara. owh... cepatnye mase b'lalu... hmmm...


~ teman sepergaduhanku... hehehe...

rifqah aku xjumpe since aku balik umah mak mertua aku. windu nak tgk dia wat innocent bile kene marah. isk3...


~ bulat jer kan budak kecik nie. pantang tgk pak sunye (my 'sayang'), mesti nak ikut! jeles i tau! hiks...


~ 'ape pandang2???' ;-P

btw, i love both of them... mmuahhhssz...

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google