SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, September 11, 2008

DaH aPpRoVeD kE???

u ols dah apply cuti raye ke? bape ari? dah approved ke? ececehhh... bz body lak aku ari nie. kui3...

btw, aku dah apply. aku apply 3 ari, campur cuti yg dip'utkkan 2 ari & campur weekend 4 ari. total2, seminggu lebey tuuu... tp, diorang xreply pon lg. mintak2 la approved. aminnn... korang2 doa2 la same, ek! bagus woo doakan kengkawan. hehehe...

ha! sblom t'lupe, nie aku nak wat announcement nie, ARI NIE AKU POSE! wakaka... 1st day gitu! pelik ke??? alaalaa... b4 this kan, aku m'cutikan diri dr b'pose. tu yg over xcited citer pasal raye tu! hiks...

* raye kan sebulan. apsal diorang2 yg b'kenaan tu xkasik cuti sebulan, ek? la la la... (larikksssssssssss..................)

7 comments:

Ms.Lilies said...

waahh...bagusla apply cuti cecepat ni..nanti susah nak dapat kan kalo lmbt2

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

ms.lilies,
aah.. tul tu!
btw, bab2 cuti nie mmg leez xpert! hehe..

Zaidi Zainal said...

ok tu kalau dah apply...hehehe...tapi pening nak bagi cuti berapa hari plak....kekeke takkan nak jadi boss lintah darat kan

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

zaidi zainal,
org tua kata, 'sediakan payung sblom ujan..' hiks..
boss buaya darat pon bahay tau! ;-P

Anonymous said...

gud! bertindak awal..hehe
..harap dpt approval ok!

Adam said...

ekekeke! period rupenya sebelum neh ..

selamat berpuasa yer ... =)

*sorok semua makanan kat dapur ..*
wahahahahahaa! ;p

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

lily lotus,
tq2.. hehe..
rase2nye dpt kot! kalo xdapat, leez geget telinge insan yg b'kenaan!! ;-P

DAKJAAT,
shh.. jgn la cakap kuat2, nanti org len tau, malu i! haha..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google