SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, October 21, 2008

i'M bAcK!!!

morning everybody!!! i'm back, bebeh! hehehe...
lame kan aku 'COTI REHAT'?! coti sakan gitu! hiks2... ramai gak yg mewindui diriku ini, ek?! (la la la... perasan!) aku bknnye saje2 m'cotikan diri dari donia blog. tp, ade masalah2/problemo2 yg xdpt dielakkan. so, t'pakse la m'cotikan diri.
1 of da problemo was streamyx la! mmg mangkok tul! wat hal xsudah! isk2... nyampah i tau!
2nd was aku t'amat la bz b, ngalahkan datuk bandar. ;-P tul, weh! aku xtipu! bz ngan keje opis la... raye la... 't/jwb' as wifey la... (hiks2...) plus, last week aku ade induksi kat ipoh. 2 days 1 nite woo... & 2 days gak la xdpt ngadap muka my 'sayang'. pilu & syahdu rase atiku tau! kangen banget, nihhhh..! huhuhu...
tu baru induksi khusus. ade lg 2 induksi aku kene redah. lg lame dari yg 1st. yg 1 tu within 4 days, another 1 is 'bout 1 month. huuu... rase cam nak angkut skali jer my 'sayang' tu...
hadoiiyaiii...

4 comments:

viruspadu said...

zaman induksi ku telah berlalu

selamat berinduksi geng

:D

Anonymous said...

lamanya bertapa..kehkehkehh :P

ira-meare said...

HUH,BZ TUL HG EK.LAMA TUL HG XHAPDET.ASIK2 BUKAK ENTRY YG SAMA,HUHUHU...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

viruspadu,
zaman induksiku pula baru b'mula.. owhh..
tq, bebeh! ;-)

lily lotus,
b'tapa jauh sgt, tu yg sesat barat tuh! but, don't worry.. dh 'kembali ke pangkal jln' dh.. hiks..

meare,
well.. aku kn org penting kerajaan.. ;-P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google