SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, May 9, 2008

AmBuSH oRg DeMaM

kelmarin, aku, my 'sayang', mummy, abang aku & rifqah (anak sedare) gi umah kakak. dengor citer (chehhh... dengor citer tuh! ahaks...) dia demam. dh 2 days mc. so, sbg sorang adik yg sopan lg penyayang (masuk bakul, angkat sendiri! muahaha...), aku pon bg suggestion utk gi tgk dia. kak aneem (wifey to abang aku a.k.a mak rifqah) xgi coz dia kat kl, ade interview kat SKM.

kitorang sengaje xcall dolu inform nak dtg. main ambush jerk! sampai lam kul 8.30 p.m gitu la... xjauh pon umahnye. bih kureng 10 minit kot! tp, kalo bwk cam pelesit lg cepat sampai! hiks...

ngn xbg salamnye, ketuk pintu pon sekali jer, terus terjah!

jeng... jeng... jeng...

t'kezut beruk minah tuh! ngan bro in law sekali kene 'culture shock'! muahaha...

demam ker hape?! elok jer haa..., dok menyantap kerang rebus! chaitt!!! tipu, ek?! nak ngelat keje, ek?! hahaha...

xde la... xtually, mmg dia demam da day b4. mase tu aku call dia kat opis. suara dia len jerk. cam kene flu & sakit tekak. ingatkan xmo mc. almaklum la... tabah la katakan... plus, dia nih mmg payah nak mc/cuti/ponteng either time zaman2 skolah/keje. tau dia mc pon mase gi opisnye, nak anta mee goreng yg mak wat.

aku: rozey ade?
opismate kakak aku: xde la dik, dia mc. semlm ngn ari nie.
aku: ooo... ye ker? xpe la (lam ati, 'chaitt! apsal la minah nih xinform yg dia mc. huh! karate kang! hiks...)

lepak umah kakak 'bout 1 hour. kul 9.30 p.m cha alip bot!

*lupe plak dat nite ade kelab pop. ade ahmad nabil ahmad (besh la mamat nih. aku sker! my 'sayang' pon layan gak. heh heh heh...) lak tuh! sempat tgk jap jer, xsampai 5 minit pon. huhuhu...

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google