SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, May 14, 2008

PrEsSiE iN dA HoUsE!!!

aku nak wat tribute (tribute tuh! hiks...) to s/body la ari nih. sbb ape? sbbbb...... ermmm..... sbb dia kasik gua pressie, beb! not besday pressie but s/thin' like belated wedd pressie + appology pressie. ha! tu dia! paham ker korang? isk2...

gini citernye.... (flashback sambil pandang ke syiling opis/umah. muahaha...)

pd suatu ari yg tenang lg m'damaikan, aku dgn rajin serta tekun tlh b'YM ngan 1 of my geng kamceng who's solehah azit a.k.a leh. dgn rase down to earth, dia m'appologized b'hubung tindakannye yg xm'attendkan diri ke wedd aku on 8 december 07. memule aku cam nak m'ganaz jer + nak marah kaw2 jer kan. tp, pas dia xplain 1 by 1, aku trus jd cool secool water cooler kat skolah aku dolu (skolah aku masuk tv la. tgk x cerekarama last saturday? citer 'demi masa'. syafie naswip 'skolah' kat skolah aku tuh! bangga2... hiks...)

so, dgn penuh rela ati & keikhlasan, dia offer diri utk bg aku belated wedd + appology pressie. memule aku cam segan2 & malu2 kucheng la. aku ckp kat dia, 'xpe2... 'aiman' xkesah pon'. tp, dia ckp dia nak kasik gak. tetibe jer aku t'pikir kata2 pepatah, 'rezki jgn ditolak, musuh jgn dicari!'. b'titik-tolak dr kata pepatah tu la, aku sudi menerimanye. muahaha...

dia tanye aku, aku nak kaler ape? aku ckp, kaler purple kalo ade chantek, menarik, da bomb gak tuh! (lg mau demand kan? hiks...) jenuh gak katanye m'survey, tp, purple kaler nan ado gak. yg bnyk kaler cam creme2 tu. xpe la... creme pon creme la. janji gua dpt pressie & janji rock!!! yeaahhh!!! hahaha...

then, 1 day tu, dia YM lg, inform yg dia dah courier mende alah tu. wahhh...! syiokk2! ari2 aku pesan kat mummy, suh tgk2kan van pos laju. xcited la katakan! muahaha...

a day after, mase baru sampai umah, mummy ckp ade s/thin' lam bilik kat meja solek. aku pon trus senyum2. : ) xsabor nih!

nak tau ape pressienye?






jeng... jeng... jeng...





~ dibalut dgn wrapper kaler pink, (vp, pink kaler lorr... hiks...)...

~ dibuh lam box yg comey kaler gold...


~ nie la pressie tuh! 2 helai lagik! nak gune satu2 bley, nak tindih2kan pon bley. chantek x u ols table runner nih? i sker la u ols, bley apply kat umah sendiri nanti. wahhh... cam besh jer nie... hehehe...

mekacih, ek leh coz bg aku pressie nih. really appreciated. mekacih kpd eja, meare, sheema & sume yg sudi m'attendkan diri ke wedd aku & tq oso for da lovely pressies. dah pindah nanti, confirm aku gune sume yg korang kasik tuh! (save2... muahaha...)



No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google