SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, May 12, 2008

MaGgi

ari nie aku lunch maggi jer. huhuhu... sedey la...
ish3... xde la. xtually, mmg tetibe rase nak mkn maggi. so, kul 3.30 p.m td, turun bwh gi kedai kak mala, beli maggi tom yam. plus, malas nak menapak tapau lunch meal cam bese. tp, bkn beli maggi jer tau! mcm2 ada!!! hiks... ade add on (cam kfc lak, ade add on bagai... hiks...) twisties totally tomato flavour (prefer curry flavour tp, nan ado la plak. chaittt!) + kopok rota + roti gardenia spicy bilis + gula2 hacks purple kaler (wajib purple ok! heh heh heh...) twisties & rota tu nak buh kat maggi, spicy bilis lak nak wat minum ptg la konon & hacks purple wat stock. merapu meraban jer selera aku nih! wakaka...
tp, aku xabis la maggi tuh. rase cam muak jer. rota abis la. twisties pon xsampai half yg aku mkn. dolu2, time study kat arau, bley abis ape sebungkus. maggi kosong lak tu! tp, skang nak abiskan sebungkus pon susah. nape, ek? tekak aku nih dah pandai demand ker? ahaks...
mase gi beli maggi td kan, aku t'serempak la ngan 2 org guys nih. aku rse klakar sgt coz yg sorang tinggi melangit cam michael jordan, sorang lg rendang jer... laju jer diorang b'jln. kalo yg tinggi melangit nak ckp ngan yg rendang t'pakse la tunduk & vice versa. aku lak sambil jln sambil senyum2. kalo ade yg nampak aku dok senyum2 sorang2, mesti diorang ingat aku 'ade sesuatu'. wakaka... & sib baik gak la mamat 2 org tu xnampak. kalo x, jenuh aku m'jwb. hehehe...
aku xbwk camera td. kalo x, bley snap, tepek kat sini. hahaha...
*kalo ade eja (geng kamceng gak) confirm kitorang dah gelak kaw2! jahat kan?! ooopppsss... bkn jahat, nakal jer... ahaks...

6 comments:

Elyn Sani said...

ish sedap plak dgr org mkn maggie.... nih blk kang sah2 i cr maggie huhuhuh

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

elyn,
yess zaa..! b'jaya gak m'influence org len. hiks...

mylife said...

ek? first time dengar makan maggi boh kopok rota... peliks... hehehehe

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

mylife,
pelik tp, benar! hiks..
resepi rasia tuh! haha..

Anonymous said...

oh .. megi!

Stok wajib rakyat mesia ... semalam pon i lunch dgn megi je. Sedey ...

Ooo .. makan megi dgn kopok rota? Penah makan megi dgn tempoyak? Grosss .. tapi tu le yg my fren buat masa kat hostel!

Tak tertelan gue ... but, megi is forever!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

si mata kecil,
tul tuh! mmg tahap wajibulghunnah la! hiks2..

aah.. shedap woo.. try la mkn ngan kopok rota/kopok2 yg sewaktu dgnnye.. hehe..
tempoyak?? isk2.. xpenah lgsung la pulok! +, tempoyak pon mmg xsker. xbley masyukk! kagum la ngan ur fren coz nie 1st time dengor org mkn maggi ngan tempoyak. hmmm..

idup maggi!!! haha..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google