SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, May 29, 2008

WeDd 2

though rase xshedap badan coz cam nak kene flu, aku tetap b'bloggin' gak. aku kan sorang blogger yg cemerlang, gemilang & t'bilang! (masuk bakul, angkat sendiri! muahaha...) plus, keje pon nan ado kan... so, drpd wastin' my time gitu jer, adalah bih baik aku bloggin'. bak kata pepatah, 'time is precious!' ewah2..! chaittt!!!

nie nak continue entry wedd 1 nih...

pas nyam2 & salam2 tuan umah, kitorang pon headed of to another wedd. xtually, yg nie umah sedare. aku ckp kat my 'sayang' sedare belah nenek. tp, bile my 'sayang' tanye my mom, statement aku jd salah la pulok! my mom ckp, tu sedare belah atuk (tp, aku panggil atuk aku ayah tau! nape & mengape, nanti aku blog) owhhh... nampak benor aku xterror bab salasilah family. kui kui kui...

sampai sane lam kul 1++ p.m la. dah xbape ramai org. tp, mase tu da brides tgh dok mkn b'adab. menu: nasik minyak, nasik putih, ayam goreng, daging masak kicap & gulai daging. bih kureng jer lauk kenduri kan?!

this time, ade la snap pics coz pas kes t'tinggal camera mase wedd 1 td, masuk kete jer trus capai camera, letak lam handbag. xmo 'pisang b'buah 16 kali' gitu! hiks...



~ alaaa... diorang nie... apsal xpandang sini? kang aku merajuk xmo snap2 kang, ha! (ewah2... hiks...) eh2!!! gold kaler gak la. gold season kot!



~ name bride tu linda. name husbandnye aku kureng perikse lak. linda nie mude dr aku tau! tp, badannye 'bih sihat' dr aku kan..? ahaks... lariksssssssssssss..........

btw, slamat pengantin baru to linda & hubby.

b'sambung lg...

5 comments:

Miss Reen said...

lor..bole siap tertinggal camera..

anyway..congrates to ur fwen k..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

heartless devilish,
hehe.. tu la psl!

ok. tq2..

Anonymous said...

huhu...bestttt gi kenduri kawen..dapat tgk pengantin dapat makan sedap2..hehe

Anonymous said...

huhu...best de kenduri. leh tengok pengantin...makan pun sedappppppp

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azisazahar,
besh2.. tp, kan.. 'lamak! t'gemok sudah..' muahaha..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google