SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, May 13, 2008

GeNg KaMcEnG 4

aku nak continue on my geng kamceng la. ermmm... aku sker kaco minah nih. name dia rashimah adenan. nicknames sheema a.k.a shimah denan a.ka 'fasha sandha'. name ayah dia same ngan name ayah aku. tp, slightly different la coz name ayah aku mohd adnan. aku penah jd roommate dia dolu, mase part 4 kalo xsilap, kat kolej pulai. kalo dia dok khusyuk study, aku sker cucuk pinggang dia. hahaha... nickname 'fasha sandha' tu aku yg bg & aku jer yg panggil. kalo xsilap aku la, mase tu fasha sandha yg ori tuh mmg tgh hot & popular. wajahnye sentiase m'hiasi dada2 majalah cam majalah remaja. tetibe, aku sj jer puji si sheema nih, aku ckp dia cam fasha sandha. gitu la... muahaha...

windu la kat sheema. long time no c. dia skang kat shah alam, keje sambil study. dengor2 citer, gaji dia masyuk skang! muahaha... (sheema! bile nak blanje aku? sedekah amal jariah la ckit, dpt pahala tau! hiks...)
~ sheema adenan a.k.a 'fasha sandha' celup! hiks... nie pon cilok kat fs.
mase kat arau dolu kan, dia nih supplier mercun. tp, bkn supply kat org len la, kat kitorang jerk. omputih ckp, just for fun! ahaks... masihku ingat di suatu mlm, di kolej pulai... jeng3... dek kerane nak mereleasekan tensen akibat dihimpit assignment & sesi p'studian yg melampau, maka ngan slumber lg bijaksanenye si sheema nih ajak kitorang main mercun. mercun import lak tuh! imported from tepeng a.k.a tanahair sheema. time tu bln pose. so, mlm2 mmg meriah la sane sini ngan bunyi mercun yg ntah hape2 ntah!
alkisahnye... kolej pulai nie next to kolej lelaki (kolej resak kot!) lg b'semangat waja la kitorang nak melancarkan serangan. kitorang cari port yg tul2 ngadap kolej resak tu. ats faktor2 keselamatan, kitorang switched off dolu lampu kat situ. line clear jer, trus... serangggggg....... serangan b'tubi2 lak tuh! wakaka... bile ade serangan bls, kitorang jd overxcited! tgh dok baik punye layan mercun, tetibe ade 1 suara yg xbape lunak didengor. alamak!!! suara RS (resident staff. bih kureng cam warden la) la plak! apalagi! cha alip bot lorr... dlm usaha menyelamatkan diri memasing tuh, aku t'sadung sliper aku sendiri. 'gedebab!!!' cam nangka busuk aku t'golek! adusss... dusss... dusss... lutut aku lebam la... sakit woo... huhuhu...
ptg soknye ade class design. mase tu la kantoi but stil in control coz RS yg sound kitorang tu is my design lecturer! sume wat muka sipot sedut jerk. memasing tunduk. tp, kitorang b'jaye menyembunyikan emosi la. abis jer class, trus gelak kaw2 xhengat donia! muahaha...
tp, skang dh insap. hiks...

7 comments:

ira-meare said...

aku kenal budak ni.jom kite kutuk2 dia.dia skang bz giler,mmg xsempat nk menziarah blog hg.last weekwnd kitorg geng jmpe except hg,bayah n jue.jgn jeles tau,leh blanje kitorg lg.

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

meare,
jom2! aku sker bab2 kutuk2 org nih! oopppsss.. t'lebey sdh! hiks..

tau.. eja yg inform. huhu.. xpe2.. ade lori, ade bas!..

ira-meare said...

MEMULE AKU POST KOMEN TD AKU XBC PN LG ISI KANDUNGAN TU.TP LPAS AKU BC,MMG NOSTALGIA TUL LA.AKU MMG XLEH LUPA LA MALAM TU,HEHEHE

Solehah said...

wei..kes mercun tu nasib baik aku tak terlibat coz dah tertidoq that nite..kalo aku kantoi malu ah coz cik fadhil kan suka sangat dok teguq aku dalam kelas..rindu ah kat lecture kat arau..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

meare,
apparraa..
post comment tp, xbace entry.
isk3..

aku pon akn ingat sampai bile2 mlm kejadian tuh! wakaka..

solehah,
rugi woo hang xde. syiokk main 'combat2'. muahaha..

Solehah said...

teringat shima baling mercun kat bdk laki time dorg blk sembhyang tarawikh...isk2 terlompat n menjerit gak eh depa kalo terkejut..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

solehah,
muahaha.. aku pon ingat gak yg tuh. syiokk la.. rase cam nak main mercun lak! kui kui..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google