SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, July 3, 2015

SAHUR 11 RAMADAN 2015

Masih di rumah mertua...

Tolong tugas2 yang sama... cedok nasik & tuang air. Tettt...!!! ;P

Aku tengok lauk2 bersahur macam lebih kurang dengan lauk kenduri time berbuka semalam. So, aku syak ia adalah leftover yang direheat. Ok, takpe. Seriously, aku takde masalah. Asalkan kenyang. Terima kasih, wahai ibu mertua... 

Eh, tetiba kan..! Hiks...

Nasik putih
Ayam masak merah
Kari ikan bawal
Kacang panjang dengan petai tumis bersantan bersama suhun
Air masak & teh o panas 

Pinggan kenduri tak setel lagik. Maknanya, masih berlonggok, belum berbasuh. JKKKK Basuh Pinggan iaitu Memem kata nak basuh lepas sahur. Tapi, bila dah lepas sahur, JKKKK Basuh Pinggan rombak keputusan, basuh pinggan bila hari dah cerah sikit. Nak tido dulu katanya...

'Staff2' semua menurut perintah. He3...

Tapi, staff yang gigirls terlajakkkkkk...... tido..! Bangun2 je, tengok staff boboys sedang beroperasi dengan gigih. Adeh3... Mahapkan kami, tuan JKKKK Basuh Pinggan. Kami sedia berkhidmat dan2 tu jugak! Ha3...

Tugas ah kak adalah susun pinggan-mangkuk, periuk belanga, sudu garfu yang dah siap dibasuh kat atas surat khabar lama untuk tujuan pengeringan / tos. Semacam bentuk exercise jugak tuh. 


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



2 comments:

dwaty said...

sib baik ada boboboi... hehehe

ArELeEz said...

dwaty,
terima kasih daun keladi, boboboi..! he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google