SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, July 2, 2015

KEK MURTABAK

#Throwback

Dah besar dah anak sedara aku yang sorang ni. Anak dara, hoiii2..! Tak lama lagik, habis belajar... Tak lama lagik, kerja... Tak lama lagik, kahwin... Tak lama lagik, bla3... Time flies betullah. Haiii lah, A_bern...

Masa birthday A_bern yang ke-18, dia ada kat kampung. 'Bermastautin' sekejap kat rumah Mak. Makan-tido, makan-tido je la kerjanya. Mak pulak masakkan lauk faveret dia, memang sorgalah..!

Aku tak sempat nak beli / tempah kek. Plus, aku & Oppa nak cipta kelainan sikit. Asal nak sambut birthday je, musti ada kek... Asal ada kek je, musti nak sambut birthday... Sangat tak rare! Cliche, hokay..! 

So, kami cuba untuk jadikkan ia rare. ;P

~ Iaitu dengan menggantikan kek kepada murtabak. Tepekkan 2 lapis, kemudian buatlah garnish sesuka hati. Jadiklah ia, kek murtabak. Ha3...

~ A_bern is 18.

~ Kak Yong kagum tengok kek murtabak tersebut. Creative betol Acu & Acu Pependi ni... katanya dalam hati. ;P

Amacam? Rare tak kek murtabak tuh? Heh3...


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



2 comments:

dwaty said...

hahahaha... terbaikla... kek murtabak... saya ni terasa nak makan martabak singapore... yum2

ArELeEz said...

dwaty,
kreatif konon kekdahnye.. ha3..

mutabak singapore tu yg besor godang tu kan?

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google