SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, July 6, 2015

SAHUR 12 RAMADAN 2015

Takde plan pun nak masak apa untuk sahur. Paling penting nasik dah siap masak & lauk2 ekspres seperti telur & ikan bilis ada stok. Subuh2 tu, pandai2 la nak jadikkan ia menu apa.

~ Nasik goreng kampung + telur mata + air sirap suam. Hah, inilah dia hasilnya...

Oppa dengan aku takde masalah untuk makan nasik goreng di waktu sahur. Even nasik gorenglah yang buat kami laju sikit mengunyah & menelan. Tapi, tak bolehlah buat hari2. Jemu jugak kot...


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



2 comments:

fairus said...

Huhu.. Hari ni terlepas sahur lagi.. Bangun-bangu dah pukul 6.00. :'(

ArELeEz said...

fairus,
xde rezeki, redha je la..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google