SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, March 26, 2015

KELENJAR ADRENALIN & HORMONNYA

Balik kerja adalah lapor. Mungkin sebab stress di tempat kerja kot... Bila dah stress makanya, kelenjar adrenalin pun akan merembeskanlah hormon2 yang merangsang impuls untuk dihantar ke otak. Lepas tu, otak pun berpikir, tangan pulak gosok2 perut & mulut berkata...

"Owh... lapornyaaa lah haiii..!"

Haaa... boleh terima tak teori saintifik tuh? Ha3...

Pening2 lalat jugaklah nak carik port makan. Last2, My 'Jebat' ajak makan Nasik Lemak Kukus Along kat City Mewah nun..!

~ Lauk-pauk nasik lemak yang aku amik. Meriah tak? Heh3... Nampak tak betapa kelenjar adrenalin & rembesan hormon2nya amat berfungsi kat sini? ;P

Rating: 2.5/5

Pilihan lauk memang banyak jugaklah. Dari segi rasa, biasa2 je. Ini piawaian tekak aku. Kalau tak sama dengan tekak korang, jangan salahkan tekak aku pulak tau! ;P

Nak terjah, meh jenguk sini:-

Gerai Nasi Lemak Kukus Along
City Mewah Food Court
36000 Teluk Intan, Perak

Landmark: Hotel Grand Court & SMK Sultan Abdul Aziz. City Mewah Food Court adalah opposite dengan landmark2 tersebut.


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



2 comments:

iryanty ahamad said...

nasi lemak kalau kena lauknya mmg sedap.kan...tapi kadang..nasi sedap lauk x sedap..lauk tak sedap..nasi pulak sedap...susah nak dapat yang 2 2 sedap

ArELeEz said...

iryanty ahamad,
betul. ape2 pun, leez suka nasik lemak yg basic. means, nasik + sambal tumis ikan bilis + telur + timun.

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google