SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, March 7, 2015

BERJUTA3 TAHNIAH!

2 Mac 2015...

Mak 'senak perut' bagai... 2 Mac dah call aku, tanya kenapa Kakak / A_bern tak call bagitau result A_bern?! Hadoi! Macam mana la nak call, Mak oiii..! 2 Mac tu result STPM  yang keluar, bukannya SPM! Mak konpius! Lepas tu, aku gelakkan Mak, Mak pulak gelakkan diri sendirik. Ha3...

3 Mac 2015...

Result SPM keluar. Fuh, neves bagi pihak A_bern! Gedebak gedebuk jantung nih! Tapi, still under control. Takde la nampak over sangat kan... ;P

Berkira2 jugak nak call Kakak / A_bern. Sebab tak nak ianya jadik 1 tekanan pulak kat A_bern. Ye lah... dia dah buat sehabis baik & semampu yang dia boleh, apa2 result yang keluar, terima je dengan redha & hati terbuka. ;)

Pukul 10 ++ pagi, Kakak call...

"... Adik... tsk3... Kakak tak dapat cakap ni... Tsk3... Atien... tsk3... Kakak... tak tau nak cakap apa... tsk3..."

Cenggitu la sampai ke sudah. Aku pun konpius! Bertia baik ke... berita buruk nih? Hu3...

Aku suruh Kakak cool down dulu. Plus, ada call in, Mak pulak call. Mak bagitau berita gumbira yang bagi jawapan, kenapa Kakak nangis?!

~ A_bern dapat 9A's (straight A's). Alhamdulillah... Touching, gumbira, terkesima, rasa nak melompat mintang... semua ada la..!

Berjuta3 tahniah untuk A_bern. Syukur. ;)


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



2 comments:

iryanty ahamad said...

alhamdulilah..taniah A bern...semoga terus cemerlang.amin

ArELeEz said...

iryanty ahamad,
terima kasih 4 the wish & doa..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google