SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, August 13, 2014

BAWAL MAIRA (OREN)

Masih lagik terjebak dengan Benang Hijau. Tak menahan tengok dia upload gambar Bawal Maira yang cun-melecun tuh! Kalau kaya & duit berkepuk2, dah lama borong semuanya. Owh3...

Masalahnya, tak kaya sangat... Duit pun tak berkepuk2 sangat... Tapi, tetap bersyukur dengan rezeki yang ada. Alhamdulillah... 

Jadik, lebih afdhal kalau aku berbelanja secara sedar diri. Ikut kemampuan. Beli sikit2, lama2 jadik bukitlah! Betul ke tidok..? ;)

~ Kali ni, Bawal Maira (oren) pulak. 

Dapat je, terus adore atas 2 sebab! Sebab pertama adalah faveret colour. Sebab ke-2 pulak adalah material dia best. Senang dibentuk & flowy je. 

So, gumbira sangatlah hati ni! ;)


:: Like3, ek! ::



6 comments:

fazilzura said...

sgt suke jg ngn tudung bawal

eja said...

cantik kwn aku ni..pkai pe pun cntik kn..

ArELeEz said...

fazilzura,
xlapuk ditelan zaman kan?

ArELeEz said...

eja,
terima kasih. t'haru aku dgn pujian hang tu tau! awwss..! ha3..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

yeay..bawal forever :)

ArELeEz said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡,
owh.. yeah, bebeh! ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google