SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, January 15, 2017

TUNAIKAN JANJI

Sejak Kak Yong masuk sekolah darjah 1, Abang akan hantar Kak Yong ke rumah aku setiap hari Jumaat. Lepas solat Jumaat, Abang amik. Kadang2, aku yang hantar. Sekali harung nak masuk opis balik.

Dulu, Kak Yong sorang. Sekarang dah jadik 3 orang. Kak Yong, Kak Ngah & Rifqi. 

Senang je nak bagi diorang behave. On tv, pasang cerita hantu, on air cond, bagi bantal & selimut.

~ Maka cenggini la jadiknya... He3...

Mother yang snap gambar tu. Kebetulan, Mother lepak kat rumah aku. Sampai ke petang la diorang tido. Pukul 7.00 malam, hantar diorang balik. Beli aiskrim dulu, tunaikan janji. 

~ Rifqi & Rania. Tak jumpa, rindu. Asal jumpa, jadik geng gaduh. Isk3...


~ Bahagia nau2 dapat aiskrim.



Lepas berborak, tunggu anak2 sedara makan aiskrim, kami pun balik. Nak hantar Mother pulak.

Nanti free2, kita lepak2 chill2 lagik. ;)


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



4 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

why so cute dua budak tu ? ggrrr

ArELeEz said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡,
err.. ikut iras acu diorg barangkali.. ahaks..

Anita Osman said...

senang betul jaga..comel2nya...pokok kelapak tu geram tengok..

ArELeEz said...

Anita Osman,
alhamdulillah.. klu xbehave, kompom acu diorg jd 'tarzan jadian'! ha3..

mama dia yg wat pokok kelapak tu. senang nk mkn eskrem. rambut xkaco.

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google