SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, October 2, 2012

KESIANLAH...

My 'sayang' diserang batuk. Siap pakej dengan flu sekali. Demam lite2. 

Kronik jugak batuknya. Malam tadi, batuk sampai terjaga lepas tu, telan ubat batuk. Kesian...

"Aaby, abang dok kat sofa kejap, ek? Nak tengok tv sampai mata betul2 mengantuk. Lepas tu, abang masuk bilik balik."

Dalam mamai2 tu, aku angguk je. Takpe la... bagi my 'sayang' selesakan diri dia dulu. Maybe bila dah betul2 mengantuk, baru dia boleh tido dengan aman.

Tetiba aku rasa macam ada seseorang landing kat sebelah. Aku bukak mata pelan2, owh... my 'sayang' rupanya. Dah selesa sikit kot. Aku urut2 belakang dia, bahu dia, leher & kepala. Massage manja2 dengan harapan my 'sayang' rasa comfy. Tapi, mata aku pejam la... Aci raba2 je. Ha3...

Alhamdulillah... lena sikit la my 'sayang' tido. 

Dah pergi klinik dah. Doktor kata batuk biasa & tekak merah sikit. Doktor bagi ubat batuk & a few ubat lagik. Harap2 badan dia bertindak balas dengan baik. Amin...

Semoga cepat sembuh, B... ;)


:: Like3, ek! ::



4 comments:

Everything's Everythings said...

Alhamdulillah, semoga dia cepat sembuh ^^

ArELeEz said...

Everything's Everythings,
amin.. tq, ek! ;)

Mrs Mikko said...

kalau batuk2 ni mmg slalu lmbt baik..
huhu, moga ur sayang cpat smbuh eh.
minum air asam jawa. :)

ArELeEz said...

Mrs Mikko,
aah. normally, camtu la.. dia minum air asam jawa tp, yg dh disimpan dlm fridge. achaner tu? hu3.. btw, my 'syg' dh sihat skang. alhamdulillah..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google