SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, May 5, 2016

KUASA!!!

Bukan kuasa kuda. Bukan jugak kuasa pelik2 tapi, kelakor Running Man. ;P

Tapi, kuasa Ottoman. Alaaa... yang Ottoman selalu pakai kat pergelangan tangan, yang ala2 jam tangan tapi, boleh buat macam2 kuasa dengan effect api + halilintar bagai... tu, haaa... Ok, boleh imagine kan? Haaa... kuasa yang tu la..!

Lama dah menabur janji manis kat Rifqi, nak belikan dia kuasa tersebut. Makan bulan jugak la... Sampaikan asal nampak muka aku, dia tuntut janji. Asal tuntut janji je, dia nampak muka aku. Ha3...

Nasib baik aku bijak mengelat. Alasan bernas seperti berikut:-

1. Acu tak gaji lagik...
2. Wallet Acu tertinggal kat opis...
3. Kedai toys tutup...
4. Boss Acu kedekut, gaji sikit...
5. Acu dah carik tapi, stok habis...
6. Bla3...

Memula je dia percaya. Selepas berbulan2, takde maknanya..! Gigih dia carik... kebenarannnnnn... #PapaZolaBoboiboySangat He3...

Penat dah nak membongak. Nekad. Kena carik jugak kuasa. Nasib baik jumpa. Murah pulak tuh! Bawah 50 hengget. Under budget. Fuh, selamat duit gaji Acu! Ha3...

~ Gumbira bukan kepalang bila kuasa dah ada kat tangan. Sekelip mata jadik Ottoman Mebius! Semua makhluk kena fire! Ha3... Hadoi la...

~ Walaupun Rifqi sorang je yang dapat kuasa, moh wefie ramai2. Yang lain2 tu, sila bawak bertenang.

Doakan Acu kaya...
Doakan kedai toys tak tutup & cukup stok...
Doakan boss Acu tak kedekut...
Doakan Acu tak tertinggal wallet lagi...

In shaa Allah... Ada la nanti untuk you ols pulak. ;)


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

amin mudah-mudahan Acu kaya...hahaha

ArELeEz said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡,
aminn.. tq, bebeh sbb m'doakn. ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google