SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, December 25, 2013

LUKA DI TANGAN NAMPAK BERDARAH...

Nak tunjuk rajin merangkap terpaksa menjadik rajin sebab kerja dah sebabun menunggu sekembalinya dari presentation Kumpulan Inovatif & Kreatif. Huh!

~ Ini la natijahnya! Walaupun nampak kecik macam takde hal je tapi, pedih2 jugak wooo..!

Kecederaan di tempat kerja... tajuk album dia. Luka terkena sisi kertas A4 yang tajam tuh. Nak cepat punya pasal! Adeh3...

Masa kejadian, rasa macam tak sabor nak balik rumah. Nak mengadu-domba kat my 'sayang'. Kalau boleh siap nak suruh my 'sayang' geget2kan kertas A4 yang kejam yang telah melukakan jari comel bini dia nih! Uhuks3... 

Over sangat kan... ;P


:: Like3, ek! ::



2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hihi...sy pun pernah kena kertas A4..tajam oit ....

ArELeEz said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡,
sakit plak tuh! rase cam t'cabar pun ade gak sbb tlh dilukai oleh kertas a4 yg nmpk cam xberape gagah perkasa tuh! hu3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google