SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, February 18, 2009

WeSTeRn DiNnEr

Semalam, mood rajin aku dtg. Aku offer diri kat my 'sayang' utk masak for dinner, western style. Kul 7 p.m aku start kelentang-kelentung kat dapur, stop jap for solat maghrib, pastu sambung balik sampai kul 8.45 p.m. Aku wat whipped potato, coleslaw, omelette & daging burger grilled.


~ Nie la hasilnye!!! Tarat tat taraaa... 1 plate for me...


~ & 1 plate for my 'sayang'. My 'sayang' cakap shedap, secukup rase la kiranye! va3!!! bangga2 coz 1st time wat nih! he3...

* Jadik omputih celup jap. ;P

4 comments:

Anonymous said...

amboi..sakan layan western ekk :P
..baguslah pandai varietykan masakan..kompem ur sayang tambah sayang!

ira-meare said...

mcm kenal je pinggan hg tu.cam hadiah kawin je,hehehe...hg dpt 2 set kan?aku n syma kebetulan bg hadiah sama,xplan pn tau.

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

lily lotus,
insyaallah.. aminn.. plus, isteri menambat ati suami through masakan kan..?! ;)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

meare,
aah.. wedd pressies. oo.. korang2 ke yg kasik.. aku dah xcam la sape yg kasik pas bukak kotak. he3.. btw, anniversary pressie nan ado ke? hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google