SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, February 20, 2009

KePuLaNgAn Yg DiNaNTi...

Entry title kat atas nie, aku tujukan khas wat anak sedareku, a_bern yg akan pulang pd ari nie. Wah! Cam ari raye lak! Hiks... Tp, serious! Windu gak aku kat dia. Plus, dah lame xgaduh. Tp, since masuk skolah asrama nie, dia cam dah len la. Dah xsehyper dolu. Jadik cam sopan-santun sket, gitu! Sket jer la... He3... Kalo x, hypernye hanye Tuhan yg tau, ok! Gi memancing la... main masak2 la... Isk3...


~ Nie chicken chop yg aku makan mase balik anta A_bern balik hostel ari tu. Saje tepek kat sini, kasik perut b'keroncong dangdut sket di petang ari nie. Heh3...


~ Tom yam campur yg failed! Xmenepati standard yg ditetapkan oleh SIRIM versi Areleez. Kaler jer merah menyala, tp manis, ok! Huh! Xsker!


~ Xtually, aku nak amik gambar makcik kat blakang yg pakai tudung itam tuh! Alaaa... yg dok kat meja belah sane tu, ha! Aku xpuas ati coz dari kitorang sampai, dia asik tgk jer, esp mak aku. Mak aku yg perasan, so mak cakap la kat kitorang either kitorang kenal ke x ngan makcik tuh coz she kept on lookin' us xsudah. Sume xkenal, ok! Bile kitorang tgk dia balik, trus dia lari2kn mata, tgk tempat len. Appaaraaa...! Aku tau la family aku nie cun2 & ensem, xyah la nak pandang2 jeling2 bagai... Owhhh... tetibe..!


~ Siakap ke kerapu ntah! Aku xkenal la... ;P My 'sayang' mintak masak pedas, skali dia kasik masak pedas versi rendang la plak! Huk allohhh haiii...!!! Dush3!!!

Ari nie nak gi amik A_bern lg. Pas balik keje, trus gi. Turn dia balik b'mlm this week.

4 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

huhuhu....rendang ikan kerr???

UnGu VioLet said...

lauk semua best2 tue kak..

UnGu VioLet said...

bestnye lauk tue semua kak..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

RaFFLeSiA MeRaH,
aah.. rendang ikan. xsker la.. xmasyuk! huhuhh..

UnGu VioLeT,
nampak jer besh.. indah kabar dari rupe, gitu! ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google