SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, February 23, 2009

DiNnEr Di Ari AHaD

Tgk tajuk entry pon dah tau aku nak story pasal ape kan?! Hmmm... of cos la pasal kerajinanku m'prepare (ade ke word nie lam kamus dewan, ek?! he3...) juadah utk dinner! Nak show-off sket! Ooopppssss... bkn sket, tp bnyk..! Heh3...

Memule aku cam xbrape nak rajin, xtually. Tp, pas b'kemas kat dapur, tgk fridge bagai... trus mood rajin dtg tanpa diundang. Ewah2... ayat xbley blah di situ! Hiks...

Sblom tu, tanye my 'sayang' dolu, either nak makan western/nasik. Dlm ati aku, mintak2 la western. Fuh3!!! Siap jampi2 lg, ok! Skali my 'sayang' nak makan nasik daaa... Xmo jadik omputih celup. Kureng mengena jampi serapah aku... Owhhh...


~ Aku masak kari ikan.


~ Tumis labu air.


~ Ikan goreng + ikan masin. Ikan masin tu name jer ikan masin, tp nan ado masinnye. Shedap! Rase cam kopok jer. I like...


~ Wat cicah kicap. Done!


~ My 'sayang' makan sorang2 jer coz aku kan diet... (owhhh... yo la tu! hiks...) Tp, I tetap setia menemani my 'sayang' makan, dok kat sebelah dia, ok! Isteri mithali gitu! Ahaks...

Kesimpulannye, aku rase aku dah semakin teror masak coz my 'sayang' add on 2 pinggan wooo... So, sila puji, ek! La la la... ;P

4 comments:

MaSHee said...

Bagus2..dah ada kemajuan skrg! Tp aku tgk kari ikan tu cam suram jer warnanya. hehheee...jgn mare!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Aku... Dia... Kamu...,
well.. don' judge a book by its cover woo.. ;P

who i am? said...

alamak...

walaopon simple dimple kapadia je pon...

tetap nampak sodappp di mata ku!

erkkk...lapa la pulak!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

fealize_eleanoer,
owhh.. t'haru la plak kan.. hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google