SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, January 6, 2009

TaRaT TaT TaRaAa... i'M LoViN' iT! ;)

pd 1 mlm yg hening lg sunyi sepi kan... aku konon2 nak masak for dinner la... jgn t'kezut, ok!!! coz aku pon lg la t'kezut beruk bile tetibe jer aku nak masak. alaaa... bkn masak yg grand2 pon... setakat goreng ikan jerk! ha3... tp, bese la kan... org baru pindah... serba-serbi xlengkap lg esp barang dapur. hmmm... garam ade, gula pon ade, asam keping, 'pak aji', minyak bagai sume ade. tetibe kunyit yg nan ado! punye la penting menda alah tuh, bley lak aku lupe. isk3...

dek kerana kerajinan aku & ditambah plak ngan semangat yg b'kobar2 utk masak, aku ajak my 'sayang' kuar semata2 nak beli kunyit. adekah...?!!

pas beli kunyit, my 'sayang' ajak isi minyak. co-incidently, petrol station tu tul2 kat sebelah 'tarat tat taraaa... i'm lovin' it! di mcdonalds...' ape lg?!! trus drive through! wakaka... kunyit ke mane... masak ke mane... kui3...


~ mc-chicken ku... owhhh... i'm lovin' it lah! hiks...


~ 2ble cheese burger for my 'sayang'... baru pas demam pon kuat makan wooo... la la la... larikkkssssss.........


~ muka sopan disitu! ececehhh... ;P

2 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

hiksss...ilang smgt nak masak bila tgk kedai mc donald...sabau ajer lerrr....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

RaFFLeSiA MeRaH,
gitu la kesahnye.. hiks2..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google