SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, January 6, 2009

My 'SaYaNg' Yg DeMaM...

disbbkan demam my 'sayang' yg xkebah2, aku pakse my 'sayang' gi klinik. mmg la xteruk sgt pon demamnye, tp dah xkebah2, risau gak aku. jap ok, jap xok... plus, skang nie kan macam2 penyakit timbul. chikunguya la... hape la... isk3...

aku mintak tlg abang aku drive gi klinik. xmo la kasik my 'sayang' yg tgh ting tong tuh drive. bahaya, ok! (tetibe rase cam, 'tu la... sape suh xamik lesen?!! kan susah!' hu3...)

mak aku pon follow skali, temankan aku.


~ kat klinik darul ridzuan. name doctor nie dr. ramadhan. aku xbrape b'kenan kat doctor nie coz sentimental sgt. mata kuyu cam org malas jerk! cakap pon cam org malas gak! but, no choice! dah tu jer satu2 klinik yg bkk awal coz kitorang sampai kul 9 a.m. susah nak carik klinik yg bukak kul 9 a.m. kalo bukak pon, mesti doctor nan ado, lom sampai. hadoiiyaiii...
~ check blood pressure bagai...

~ isteri mithali yg setia menemani... ewah2... gitu! la la la... ;P
sempat gak la my 'sayang' tanye kat doctor tu pasal kes chikunguya. doctor tu cakap, as far as he concerned, baru ade 1 kes kat hutan melintang. so, moral of da story: jgn biarkan kediaman anda diselubungi nyamuk... pesanan penaja nih! ;P

* mase entry nie dipublish, my 'sayang' dah sihat pon. alhamdulillah... aminnn...

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google