SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, January 20, 2009

RuSH To iPoH

Ari tu kan... aku t'pakse rush gi Ipoh. 'Lailatul qadar' punye pasal la nih! Isk3... Tp, pikir2 balik, mmg salah aku pon. Aku yg lupe submit mende alah tuh! Tp, aku still xpuas ati kat 'Lailatul qadar' nih coz dia mmg xrespect org langsung! Even en. boss aku pon kene sound baik punye ngan minah nih! Padahal, kalo ikutkan dia mmg xlayak nak sound en. boss aku tu coz sape la dia kan... huhuh... Aku bkn la nak menangkan/sebelah sape2. It's just a matter of respect each other.

Name minah nie bkn la Lailatul qadar cam yg aku mention kat atas. Aku jer yg sker2 ati tok nek aku bg name tuh kat dia coz aku agak kureng b'kenan ngan dia, ok! Kesah ketidakbagusan & ketidakhormatan minah nie dah menular which is bkn aku sorang jer yg rase xbesh bile deal ngan dia. Bley dikatakan seantero wilayah la dok bising xpuas ati ngan minah nie. Serious, aku xtipu!!! Sampaikan staf2 veteran kat opis nih yg xkenal ngan dia yg junior tu pon dok bising2 xpuas ati gak. Isk3...


~ Aku xkisah pon kene rush anta mende alah yg aku lupe submit tuh. Watpe nak marah2 kan... i do admit my fault. Plus, bley gak aku 'melarikan diri' jap dari opis. Kuar kul 1.30 p.m, sampai Ipoh kul 3 p.m, submit mende tu kat Lailatul qadar xsampai pon 5 minit. Pastu, trus chow, gi makan2. Kui3...


~ Makan kat... 'tarat tat taraaa... I'm lovin' it!' Owhhh... I like... Hiks...


~ Nie 1st time aku try prosperity. Aku slalu makan spicy chicken mcdeluxe jer, xpon big mac. Xbrani try prosperity coz takutz xshedap. Rupe2nye, ramalanku benar belaka, ok! Mmg out la rasenye. Order 2ble chicken prosperity lak tuh! Xbley blah ngan tekak aku. Tp, sbb aku lapor aku gagahkan gak la telan. Tu pon jenuh aku bersihkan black pepper saucenye. Xkan ku cuba & try lg pasni. Tobat!


~ Cian kat my 'sayang' yg tlh dikelam kabutkan oleh wifeynye. Mase aku call mintak anta ke Ipoh, my 'sayang' tgh pasang syiling ruang makan umah kitorang. Disturb jer aku nie kan?! Hmmm... Pedulik!!! ;P

10 comments:

who i am? said...

sedapnyerrrr mc'D!

ira-meare said...

wei,i'm back.aku akan kembali mengganas dgn komen2 berbisa.dlu aku bz b,skang byk free woo..

Anonymous said...

hehe.cian ur hubby..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

fealize_eleanoer,
owhh.. mmg shedappp.. he3..

meare,
waaa.. gud2.. ganaz2.. takutz2.. ngeeeee.. ;P

lily lotus,
sayang isteri gitu! hiks..

eja said...

liz vs ayam KFC..or liz vs hantu ayam

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

eja,
woit! hang salah 'iklan' la.. mc-d maa.. bkn kfc lorr.. ;P

RaFFLeSiA MeRaH said...

amboiii cik abg tu mkn, x pandang kiri kanan, duk pandang atas ajerrr....huhuhuhu....leez, time bergambar tu senyum arrr skit, serius sgt pulak akak tgk...hiksss....

eja said...

silap lagi..sudah tukar ke...

Anonymous said...

tumpang2...:)...
ehhh..x boikot israel's ehhh...
tp kte pon ske mc'd jgk...
eppp lg 1..tedapp jela prosperity..yg aym mungkin xbeshh..tp yg daging beshh tau...cuba la cuba la nnt ehh...:)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

RaFFLeSiA MeRaH,
bese la dia.. kalo dah jumpe beef burger, mmg xtoleh memane dah! khusyuk jer.. he3..
owhh.. ramai yg cakap muka leez muka serious + garang. hmm.. ok2.. pasni, leez senyum sindah suria, ek! hiks..

eja,
xtukar2 pon.. hang yg dok silap a.k.a 't'balik' jer memanjang. ;P

Anonymous,
sila2.. ;)
boikot2.. sket2.. ;P
xmo la try prosperity dah. ya ampon, ok! huhuh..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google