SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, January 6, 2009

We'Re MoViN'! :)

owhhh... baru la ringan sket kepala hotak bile dah xbrape bz nih... kalo x... huhuh! lu pikir la sendirik!
rafflesia merah kata, dah nampak sawang blog aku nih. hmmm... ade sawang dah, ek! jahat la itu sawang, baru tinggal jap, dah menyinggah kat sini. ;P
ok la... ok la... nak story & nak wat announcement nih! xtually, me & my 'sayang' dah pindah umah. dah start dok sendiri, dah start b'dikari. sedey gak memula tu nak say gudbye to mak. w/pon xjauh, tp tetap sedey wooo... siap nangis2 bagai... tp, nangis mase dah masuk lam keta la... xmo tunjuk depan mak coz nanti mak sedey gak. kalo mak sedey, aku b'ganda2 la sedeynye kang! kalo dua2 sedey kang xsyiok la plak kan... hu3.............
a day after, my 'sayang' ajak kuar, nak beli ape2 yg patut lg katanye. aku ON jer... tp, pastu my 'sayang' cakap cam xlarat plak nak kuar coz dia tgh ting tong, demam. lg skali aku ON jer... ye la... xkan nak pakse2 plak kan... kang xpasal2 pengsan kat lam mall tuh, x ke naya?!! jenuh aku nak usung bwk balik. heh3... tp, bebrape jam kemudian, my 'sayang' kata dia ok, nak kuar gak. isk3... aku plak yg fenin. hiks...
~ on da way tu, tetibe jer aku rase lapor gilos. pastu trus dgn penuh kemengadaannye aku ajak my 'sayang' mamam kfc. aku kan duta xrasmi kfc gitu! ha3... (owhhh... shedapnye ayam goreng encik kolonel sanders itu.... slllrrrrrrppppppp.......)

~ ciannye org demam...

~ xbley minum air ais, dilarang keras, ok! minum hot drink jer...


~ muka aku muka penat kan? sbb aku mmg penat! susun sane, susun sini... baru pindah la katakan... huhuh...


~ as usual... L.I.C.I.N!!! it's finger lickin' gud, bebeh! wakaka...

bile dah kenyang, baru la bley b'soppin'2-an! tul x, u ols? ahaks...


~ konon2 nak beli toto/narita la... kot2 la ade sedare-mare yg dtg b'mlm kan... tp, nan ado, ok! hape punye supermarket pon aku xtau! last2, rembat 1 bantal besor, langsir, 4 bijik bantal, alas peti sejuk, slipper & bla3...


~ posin' after m'beli & m'belah! he3...

* diharap dgn adenye entry nie, sawang2 yg ade akan ghaib... heh3...

5 comments:

Eija @ Purple28 said...

selamat pindah umah baru... tak nampak dah sawang tuh..hahaha

Faizah_Haris said...

hepi new year!!....heheheh segala nyer serba baru ek?
amboiii licinnnn mkn kfc tu.....ishk ishk...nak cikit!!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Eija Sam a.k.a Purple 28,
tq3.. ;)
xnampak dah, ek?! he3..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Faizah_Haris,
hepi new year to u too! xde la sume baru, ade la sket2.. :)
well.. antu ayam gitu! ha3..

zliah said...

laa pindah umah baru upenyeee.
heheee
thn baru,serba baru~
:)

p/s: gambar kfc tu buat saya terliur pulak.tetibe teringin :p hehe

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google