SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, October 24, 2016

SERONOKNYA BERONOK2

Berlibur dengan family. Tak pergi jauhlah. Kat Padang Speedy je. 

Happening jugak. Not bad... Ada yang jogging... main basketball... exercise... main roller blade... scooter... Pendek kata, macam2 ada lah! 

Nak main roller blade? Tapi, tak cukup duit nak beli sepasang? Atau pun... roller blade dah beli, tapi... eh2, terlupa bawak / tertinggal kat rumah la pulak kan... Choiii... sangat..!

Jangan bimbang, jangan khuatir. Tak payah nak meng-choiii2 kan sangatlah! Sebab ada brother buat bisnes sewa roller blade. Kadar sewa murah. Tak perlu sampai nak buat loan. Heh3... 

Bukan roller blade je tau! Scooter pun boleh sewa jugak tau! #AngkatDagudanBuatMukaBerlagak Ha3...

~ Anak sedara gigih main scooter.

~ Mak sedara gigih selfie. Ahaks...

~ #TheJelitawans Ahaks3...

~ Kak Yong & Kak Ngah steady. Rifqi sejenis yang pengtakut sikit. Main kat tepi2 je. Last2, scooter tu jadik bahan pameran atas rumput.

Lepak sampai nak dekat Maghrib. Begitu tak sedar masa cepat berlalu. Eceh..! Skema sangat ayat dia tu. Biasa dia ni..! Ha3...

Next time, ada rezeki... ada kesempatan... ada umur... kita beronok2 lagik, ek! ;)


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



2 comments:

Anita Osman said...

ok gak tu..keluar peluh
.anak kak ita yg kecil tu 3th..sebuk suruh beli kasut roda..kat rumah tu semua dah ada seorang satu...malas nak beli ....tapi dia memang pandai...bebudak skrg kejap ane pandai...

ArELeEz said...

Anita Osman,
keluar peluh sbb bnyk gelak. ha3..

bebudak skang mmg advance. kdg2, diorang lg hebat drpd kite. hu3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google