SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, January 24, 2015

ACU PEPENDI YANG MITHALI

My 'Jebat' cedok pulut kuning & kari ayam yang Mak masak & makan kat mini kebun Mak. Kak Yong, Kak Ngah & Rifqi membontot je. Angkut sekali dengan plasticine la.. Ottomen bagai la... 

Membontot ada makna tu! ;P

~ Ajak main 1 hal, mintak suap pun 1 hal! Holloh3...

Makan sambil main... main sambil makan... kena suap lagik... tak payah nak berlengas2 tangan... aci tala nganga mulut je... dengan angin sepoi2 bahasa... berbackgroundkan sawah padi saujana mata memandang... siap terselit2 pulak dengan pokok rambutan & limau purut yang merimbun... perrgghhh... memang boleh buat bebudak bertiga tu makan berpinggan2! 

Errr... termasuklah Acu Pependi, ye! Ha3...

~ Amboih..! Gumbira betul bila perut dah kenyang.

Gendang gendut talu kecapi,
Kenyang perut suka la hati

Haah. Memang kena sangatlah! 

Terima kasih, Acu Pependi yang mithali... Eceh! ;)


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



2 comments:

iryanty ahamad said...

memang selera kalau budak2 kena suap..kalau mkn sendiri banyak main dari makan

ArELeEz said...

iryanty ahamad,
aah. 1 more, nnti sepah. kite gak yg nk kene kemas. so, mkn b'suap is the best 2 do lah.

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google