SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, December 10, 2008

BuLaN yG sEnYum... :)

'dengor la 1 cerita... cerita bulan yg senyum... la la la...' chaittt!!! cam penglipurlara lak! xpon cam teater muzikal sinbad. ha3...

ok2..! serious2! fenomena bulan senyum nih dah lame la gak kalo xsilap aku. kira cam ala2 basi gitu! tp, basi2 pon, aku nak citer gak! pedulik...!!! kan2... ;P

aku dpt tgk sendiri wif my naked eyes. mase tu, aku, my 'sayang', kakak aku & a_bern nak kuar makan. on da way tu la fenomena nie jd! a_bern yg nampak dolu. aku try la snap skeping 2, tp xclear la. camera henfon lak tuh! henfon pon cikai2 jerk... uhuk2... (statement down to earth nih! hiks...)


~ kan aku dah cakap xclear... nie amik dari dlm keta yg sdg b'gerak, ye puan2 & tuan2... (erkkk... cam rancangan masakan chef wan la plak! kui3...)


~ nampak secoet jerk! xbley nak blagak... huuuuuu.....


~ jgn betulkan monitor anda, ok! ;P

jenuh aku tukar posisi semata2 nak amik gambar bulan yg senyum. dia camnie tau... ade dua bintang yg b'kedudukan selari di row yg same tp column yg b'asingan, pastu ade 1 bulan sabit yg b'beza shape dari bese coz this 1 dia jd cam mulut yg sedang senyum b'ada di antara 2 bintang td tuh. sejibik cam tgh senyum! perghhhhhhh..... kagum, babe! 'allahu akhbar...'


~ makan kat restoran baru bukak kat sebelah tmn melor. namenye 'd manje'. geli plak aku dengor namenye nih! cam kelab dangdut jerk! ;P


~ air2 yg kami order! air suam, fresh oren suam, apple juice, sky juice & teh o ais.


~ close up sket. hiks...


~ model fresh oren suam. he3...


~ udang petai for my 'sayang'. owhhh... aku sgt xsker petai, ok!


~ model sky juice lak. ha3...


~ tom yam campor for a_bern. shedap tp, isi kandungan ciput la plak! isk3...


~ telur dadar utk kakak aku.


~ kueteow sup, aku yg order. jaga perut la katakan... kui3...


~ bihun sup for mak.


~ model s'sker ati dia!!! wakaka...


~ settle!!!

not bad la 'd manje' nih. kira tahap bley terjah lg gitu! ;) on da way balik aku cari bulan yg senyum td tu. tp, dah xbrape nak nampak dah. my 'sayang' cakap, masuk paper, ek?

3 comments:

Anonymous said...

fenomena senyum tu mmg mengasyikkan..ada gak dpt pic kat email

vogue2704 said...

alaaa....mananya tak nampak bulan senyum pun hehe...tp apapun makanan tu buat kita lapar semula hehehehe..padahal dah makan banyak tadi

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

lily lotus,
tul tu!!

no need to reveal,
tu la.. bulan senyum tu xmo masuk lam camera.. huuu..
owhh.. mkn, jgn xmkn!! hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google