SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, December 12, 2008

1 Ari Di AiDiLaDHa... (PaRT 1)

waaaaaa.............. baru nak story mory mornin' glory pasal aidiladha! appaaraaa... kui3... tp, xde la lambat sgt kan?! kira ok la lg kan..?! kan... kan..?! ;P

raye haji this year, wat pertama kalinye aku xberaye ngan mak aku coz aku beraye umah mertua. plus, raye pose ari tu dah beraye ngan mak aku dolu. dah kawen nie, of cos la ikut turn gitu! kene ade toleransi, baru la umah & tangga aman bahgia! ececehhh... cam fadzilah kamsah lak! ahaks...


~ my 'sayang' tengah melapah kepala lembu. aku amik gambar jarak jauh jer coz aku xsker bau lembu tu, cam lembu xmandi jer, malas tul! (erkkk... ade ke lembu rajin mandi, ek? ha3...)
~ bnyk assistant tuuuuu............. ;P
~ see2!!! nampak x kepala lembu tu?
~ aku yg very da tired... tp, apsal aku tired, ek? aku xwat ape2 pon... hmmm... musykil2..! eh2!!! silap2! mmg aku tul2 tired coz aku 'amik contract basuh pinggan'. awal2 lg aku dah cop nak basuh pinggan coz aku mmg very da lazy nak ngemas2 kalo ade big function camnie. penat wooo... bih baik basuh pinggan, dok setempat jer... wat 1 keje jer... baru la nampak rajin di situ! he3...
for raye korban this year, my 'sayang' amik 2 bahagian, 1 for me & 1 for him. da rest was abg poi, kak ti, faiz & bla3...

sekian saje areleez melaporkan dari umah mertuanye utk buletin blogger. ;P

2 comments:

vogue2704 said...

wah rajin tul basuh pinggan ye..heheh....:D..bagus ini la menantu yang baik..sama gak ngan kita balik umah MIL amik contract basuh pinggan je..heheheh.sekian..dari menantu yang buat2 sibuk..hehe

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

no need to reveal,
ha3.. welcome to da 'club menantu2 yg wat2 sibuk!' i like.. i like.. hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google