SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, December 12, 2008

PrEsSiE...

jeng3.........................................

ade 'org tu' dpt pressie wooo... tp, 'org tu' bkn aku la... huuuuuu......... sbbnye aku la yg tukang kasik pressie tu... huuuuuuuu lg......... (cam xikhlas jer kan?! kui3...)


~ anniversary pressie..! mengong jerk! ade ke baru nak update?!! wakaka... layannnnnn.........


~ from areleez wif L.O.V.E.... wah, gitu!!! ;P


~ sejurus selepas m'beri pressie.... waaaaaa......... adekah aku agak keterlaluan di situ??? ahhh..... pedulik! janji hua bahagia!heh3...

aku kasik wallet for my 'sayang'. alaaa... bese2 jer... janji kasik kan... (ha3... gilos keji!) my 'sayang' jer lom kasik pressie... hu3... kasik kissin' jer... la la la... larikkkkkksssssssss.......... ;P tp, xpe2... 'aiman xkesah...' coz aku dah tau ape yg aku bakal dapat & aku sker pd ape yg aku bakal dapat. cuma my 'sayang' lom dapat waktu yg sesuwai utk m'belinye coz menda nie kene survey dolu. owhhhh.... syioknyeeeeeeeee............. xsabor2........ la la la.......... :D

2 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

akak nak cari present wallet gak nak bagi husband...hehehehe....23hb ni anniversary kami....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

owhh.. really? slamat m'cari wallet yg sesuwaii, key! ;D

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google