SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, June 11, 2008

DuRiAn OwH dUriAn...

sape 'antu durian', angkat tangan?! eh2! cam bdk2 skolah lak, suh angkat tangan bagai kan?! hiks...

skang nie musim durian kot, ek?! coz makin ramai aku tgk p'jual durian. mase gi tepeng ari tu pon b'deret2 p'jual durian kat tepi jln. my 'sayang' plan nak singgah, beli sejibik 2. tp, atas dasar keprihatinan kat atin, t'pakse la cancelkan hasrat murni tuh! cian my 'sayang' kan?! xtually, atin nie mmg paranoid sket kat bau durian. mmg xtahan! kalo bnyk sgt dia bley muntah, bluekk woo... sib baik parents dia bkn 'antu durian'. kalo x, isk3...

my 'sayang' lak mmg bley 'layan' durian. xtually, my 'sayang' nie, all halal foods 'dia' blasah! no pantang larang. tolak batu ngan kayu jer. perut & selera jenis ape, aku pon xtau la. tp, ade bagusnye gak coz nanti, kalo dah dok umah sendiri, ape aku masak pon my 'sayang' blasah. no fussy2. sonang kojo den. tul x? hehehe...

ok2. balik semule ke citer durian. ; ) ari tu, mase balik keje, kitorang singgah stall durian kat tepi jln. dah t'lajak, xtually coz xprasan ade stall tuh. my 'sayang' sanggup u-turn ok! isk3... beli 2 bijik durian & seikat rambutan.


~ konon2 nak snap pic sblom & selps la. tp, lupe la pulok! nie jer yg tinggal. yg len sume dah selesai & slamat masuk lam tank my 'sayang'. hehehe...

family aku mmg bkn category 'antu durian'. kalo setakat rase2 sket tu, ok la. yg 'layan' durian nih my 'sayang' & my SIL, kak aneem. kalo wat bubur, laku la kot!

tp, aku tetap xbape sker! hmmm... not my type!

* ewah2... blagaksnyeeeee............! ; )

6 comments:

Faizah_Haris said...

bessnyerrrrrrrrrrrrrr.....saya antuuu duyannnn gakkkkk....perghhhh....blasahh 3 dan bijikkk...(bukan ulas tau....) pun hokay lagikk...layan sampai lebam

Miss Reen said...

aku bukan tak sker durian..
tp idong takbole laks terima baunye..

tp aku sgt sker tempoyak!

Atiey MN said...

yup....kta smae ngan faizah gak..hehe

syeka sweetheart said...

wah duyan my peberet...
nk jugakkkkkk

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

faizah_haris,
vaa3.. hebat tuh!

heartless devilish,
aku dua2 pon xsker lorr.. huh!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

a^t04,
oho.. kalo gitu, bley la wat duyan club! ; )

sweetheart,
antu durian gak ker?! isk2..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google