SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, June 23, 2008

'Da JoUrNeY...'

nak bloggin' psl 'diamond bay' - shah alam - damansara... la. though, dah lame & dah agak2 basi gitu, but, aku nak blog on it la gak. plus, nie kn blog aku. so, sker ati aku la kan nak bloggin' mende basi ker xbasi ker kan..?! oopppss...! t'emo lak! isk2...
aku b'tolak lam kul 9 p.m, ari kamis, pas semayang isya'. b4 b'tolak, mcm2 my mom bg 'pesanan penaja' kat my 'sayang' & me. jgn bwk laju2 la... kalo ngantuk brenti rest la... kat aku lak my mom pesan, jgn asik nak tido jer, segar2kan sket mata, sembang2 ngan my 'sayang'. 'ok2, mak! adik xtido. tp, xjanji la!' dengor jer aku cakap camtu, trus bulat mata mak aku! hehehe... mak aku mmg sgt arif psl aku. kalo dah masuk lam kete, confirm aku tido. tu yg mak aku wat 'pesanan penaja' b'deret2 tuh! btw, tq very much mak for ur concern. ; )
tp, aku xbley praktikkan ape yg mak aku pesan la coz lom sampai r&r ulu bernam (ye ker??! ye kot r&r ulu bernam. : P), aku dah 'hanyut di alam mimpi'. tu pon jenuh gak seekin' permission from my 'sayang', nak tido dolu. @ 1st, my 'sayang' cam xkasi coz my 'sayang' sunyi, xde sesape chattin' ngan my 'sayang'. plus, mata pon ngantuk gak! tp, aku dah xtahan sgt! dpt permission ker... xker... aku tido gak! sowy, 'sayang'... ; )
aku xhengat kul bape sampai r&r ulu bernam?! sedar pon when my 'sayang' woke me up, tanye nak mkn/supper x?! aku geleng2 kepala & carried on wif my 'peniduran'. my 'sayang' jer yg kuar gi toilet. bile my 'sayang' masuk kete nak continue 'da journey', baru la aku bangun, gediks2 suh my 'sayang' teman gi toilet. sgt ngengade kan?! td xmo gi, pentingkan tido jerk. dah nak jln baru hegeh2! isk2... : P
settle bab tu, we continued 'da journey'. tp, xsampai 1/2 hour, aku dah liuk-lentok balik. muahaha... sedar2 jer dah sampai ampang, abang poi (my BIL) suh tunggu dia dtg guide kitorang ke umah dia coz kitorang xpenah jejak umah sewa dia lg. umah sendiri yg kat rawang penah la. tetibe rase lapor lak. my 'sayang' ajak supper nasik lemak but, i refused dgn reason yg sgt munasabah: 'xmo la... tgh serabai nih! malu...' : P @ last my 'sayang' tapaukan yong tau fu. besh la yong tau fu tu! kuah dia besh + shedap sgt2! kat sini xde la yong tau fu camtu. huhuhu...
to be continued...

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google