SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, March 28, 2017

KONSEP CITARASA

Less is more.

Ini konsep citarasa tekak aku. Tak perlu lauk pelik2 & bermacam2. Yang simple2 pun dah cukup. Yang penting kombinasi. Kalau kena & ngam ho, kompom makan berselera tahap mak mertua lalu pun aci boh layan je. He3...

~ Nasik putih + sambal sardin dengan kentang + telur dadar.

Aku rasa memang sesuai sangat dah kombinasinya tuh. Buat juadah sahur pun thorrbahekkk..! Untuk juadah berbuka puasa pun ok. Sebab kalau dah lapor, mende apa pun nampak sodap kan... He3...

Citarasa tekak korang macam mana pulak? Kalau sama, kita geng. Kalau tak sama pun, boleh la... geng jugak la... ;P


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



6 comments:

Nour Adieb said...

memang sesuai sngt kombinasi makanan tu. kalau lauk masak kari atau tomyam pun kena sangat dengan telur dadar. takda telur dadar terasa macam kureng

tiga lalat said...

tengah lapar memey la nmpk sedap je mkn nasi dgn telur dadar dgn sardin, hehe2., tapi kalo ade pizza lagi sedap mkcik kannn., ;p

Suriya Majid said...

menyelerakan..simple macam ni yang boleh jadi 3-4 pinggan

ArELeEz said...

Nour Adieb,

maksudnye, faktor kombinasi yg sesuai tu penting kn?

ArELeEz said...

tiga lalat,

tgh lapor tu salah 1 faktorlah. 1 more, faktor b'syukur. klu diterapkn, ape2 makanan pon akn jd sodap.

ArELeEz said...

Suriya Majid,

3 - 4 pinggan tu macam xperasan je kn.. bile mase ntah kite dok refill. ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google