SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, March 22, 2017

KITA PUSING2 DULU..!

Lunch date dengan Oppa.

Tak tau nak makan kat mana dah. Bukan berlagak... Tapi, maksudnya lebih kepada nak tukar selera. Hari2 nasik campur akan mendatangkan kejemuan jugak kan...

Jadik, solusi ia adalah... kita pusing2 Teluk Intan dulu. Setelkanlah urusan2 yang kategori small matters tuh. Contohnya seperti membeli tile untuk kegunaan site Oppa, withdraw duit & etc. Mana tau, kot2 dalam masa dok pusing2 tu ter-datang idea / ternampak port makan yang berkenan di hati... bolehlah singgah.

Pusing punya pusing...

~ ... akhirnya kita ke Restoran Hadramawt Towers, pekena nasik Arab lah!

~ Lapor giler & sodap. Memang kombinasi yang sesuai secocok sepadan sangatlah!

Terima kasih, Oppa sebab belanja perut isteri. Semoga murah rezeki Oppa. Aminnn... ;)


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



8 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

nasi arab ni kalau dah di improvise ke selera melayu sedap! kalau pure arab tawar ..huhu...tolong aminkan sekali semoga murah rezeki ...amin

CikLily Putih said...

wah nasi arab... i like!!!

ArELeEz said...

CikLily Putih,

sodap! sumpah, xtipu!

ArELeEz said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡,

aah kn.. maybe tekak arab dgn tekak kite xsame kot.. ha3..

aminn.. same2 la kite murah rejeki.. aminn..

Nour Adieb said...

suka sambal nasi arab, memang menaikkan selera sy 😍

ArELeEz said...

Nour Adieb,

1 more, nasik arab ni agak healthy.

Nour Adieb said...

betul. first time makan nasi arab di kedai pensyarah sy. sy tanya, "ustaz ni sambal apa? sambal belacan? sodap" ustaz tu dah macam nak ketuk kepala sy :'p "kat Arab mana ada sambal belacan!" kahkahkah

ArELeEz said...

Nour Adieb,
belacan arab. ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google