SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, November 2, 2015

WEDDING ANAKANDA 'UNCLE'

'Uncle' samadengan Encik Amir. Staf paling otai kat opis aku. 

Saja2 je dok panggil dia as 'Uncle'. Hmmm... Kak Ja kot yang start dulu. Atas dasar & faktor usia. He3...

Tahun ni 'Uncle' retire. Tak lama je lagik. Maka 'hilanglah' sorang rakan sekerja. Sob3...

Tapi sebelum tu, sempatlah jugak makan nasik minyak kenduri kat rumah 'Uncle'. Eh, janganlah propaganda sangat..! Bukan 'Uncle' yang naik pelamin. Sebab 'Uncle' dah naik pelamin sekali. Ok la tu kot kan... ;P

Anak bujang 'Uncle' yang naik pelamin. Tak sure pulak anak yang ke berapa?! Masuk yang ni, dah 2 kali aku & Oppa berkesempatan makan nasik minyak kenduri kat rumah 'Uncle'. 

~ Membawak pulang perut bulat yang sudah kenyang. He3...

Semoga anakanda & menantu 'Uncle' berbahagia melayari alam rumah tangga. 

Semoga 'Uncle' dikurniakan cucunda2 yang sempurna, sihat, soleh & solehah. Aminnn...

Terima kasih atas jemputan 'Uncle'. ;)

Majulah 'Uncle' untuk negara..! Eh! Ha3...


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



2 comments:

iryanty ahamad said...

tahniah uncle

ArELeEz said...

iryanty ahamad,
tq.. (on behalf) ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google