SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, October 11, 2014

MENARIK NAPAS LEGA...

1 kelegaan tahap maksimum! 

Semuanya dah selesai. Dah boleh tarik napas... lega. Fuh!

Aku tak pikir apa dah. Kalau Kak Ja ajak ke bulan mahupun ke bintang... aku follow je... Takde apa nak dirisaukan. Orang kampung aku kata, 'There's nothing bothers me anymore!' 

Amekaw! 'Orang kampung aku' skipping London. Ha3...

~ Duduk diam2 kat booth & selfie tak hengat!

~ #halussss ;D

Lepas tu, datang idea nak selfie dengan semua Diamond Wave. Buat kenang2-an... ;)

~ Dengan Mr. Propsman...

Korang akan perasan dengan jelas yang setiap kali aku selfie dengan setiap Diamond Wave, setiap kali tu jugaklah Kak Ja akan selfie dengan setiap Diamond Wave yang sama. Kak Ja copycat idea. Takpe... layankan je... He3...

~ Hah, nampak tak?

~ Dengan Mr. Penglipurlara...

~ Nampak lagik kan? ;P

~ Dengan Mr. Script Writer...

~ Tettttttttt.............. Ha3...

~ Dengan Mr. Director...

~ Encik Amir pun tiru jugak. Tapi, tiru selfie dengan Encik Selvam je. He3...

~ Dengan Mr. Producer...

~ Kannnnn..........??!

~ Muka 'terlajak kolagen'. Ha3...

~ Encik Boss dengan V.I.P yang datang melawat booth.

~ Diamond Wave + Big Boss SKM Perak + pegawai SKM Perak = #halussss Heh3...

Hari itu berakhir dengan senyuman... Sebab minda dah tak terblock dengan apa2 matters. Sampai esoknya pun aku masih senyum... ;)


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



8 comments:

Diana Rashid said...

hahaha..dia pun nak jugak bergambar..:)

Kesuma Angsana said...

lega bila semua dh selesa dgn jayanyer kan !

Ayu azmir said...

Tahniah.... all the best kawan

Miz Eija said...

Happy 4 u too :)

ArELeEz said...

Diana Rashid,
pengtiru..! ha3..

ArELeEz said...

Kesuma Angsana,
mmg lega sgt!

ArELeEz said...

Ayu azmir,
tqvm.. kwn.. ;)

ArELeEz said...

Miz Eija,
tq.. ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google