SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, April 4, 2016

SEKSYEN TERAKHIR...

#Throwback

Hokay, last!

Energy dah hampir kong. Tapi, digagahkan jugak. Dah nak sampai ke garisan penamat dah pun... Sikittt... je lagik! K-mon, bebeh!

~ Real tak? Real tak? He3...

~ Gong xi fa cai. Ha3...

~ Ewa bule teghaju tigo... Ewah2..!

~ Merak kayangan

~ New year's eve... ;)

~ Ouch!

~ Banjir. Tempias. Ahhh, apa2 je lah! Hu3...

~ Hello3..!

~ Love is in the air...

~ Redha sangat nih! Ha3...

~ Meowww3..!!!

~ You made it, bebeh! Daebak! He3...

~ Confession of a shopaholic! ;P

~ Afro, babe..! Ha3...

~ Entrance. Tapi, amik gambar masa dah keluar. Kira aci la tu... Janji hado!

~ Rumah Snowwhite. He3...

Penat tapi, puas! Badan dah berlengas. Kami balik ke Azz Inn. Mandi, solat & rest sekejap. Lepas tu, keluar carik dinner. Redah je restoran yang tak berapa crowded, yang rasa2 boleh dapat makanan cepat sebab dah lapor. Asalkan bersih, asalkan sodap, alhamdulillah...

Malam tu, tak lepak kat Pantai Cenang. Kaki lenguh. Kena banyak rehat sebab esoknya nak ke MIEC lagik, tengok aerial showcase. 


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



4 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

amboiii banyak shopping ? nak sourvinier ? ekekekkee

wahida said...

wah...untungla dapat salam dengan Tun M..hehe...

aku kalau masuk tempat mcm ni confirm aku blur..sebab tak tahu nak buat gaya...hahaha...

ArELeEz said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡,
sopping pakai duit br1m.. ha3.. meh, b'atur, meh! amik souvenir.. hiks..

ArELeEz said...

wahida,
dpt slm dgn kim slm sekali! ha3..

xpe.. pelan2, take your time.. sekali m'buat gaya, pasti lps tu gigih b'gaya sampai ke sudah! he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google