SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, April 4, 2016

BERTABAHLAH, YOU OLS..!

#Throwback

Bertabahlah tengok entry ni, ek you ols..! Sebab tuan tanah kedaung dengan pasangan belahan jiwa dia gigih sangat berposing. Layannnnnn...... Ha3...

Lukisan 3D seksyen seterusnya lebih besor godang. Lebih banyak permainan imaginasi diperlukan. Tapi, takpe... Sebab pihak pengurusan dah siap2 letak contoh gambar yang hasil dia tip top untuk dijadikan rujukan & sumber inspirasi. Tiru je la setakat mana yang mampu.

~ Va3..! Besor nau2 kepak tu, Oppa oiii..! Neves #JiHyo tengok! ;P

~ Menjenguk2 larva gunung berapi.

~ Gadis & Bunga...

~ Puppet show.

~ Jelajah angkasa lepas. Tak payah pakai oxygen tank ke... apa ke... relax, chill, cool je... Ko mampu..??! Ha3...

~ Love in Venice. Eceh!


~ Giant Jenga.

~ Tangga misteri.

~ Monalisa vs Monaleez. He3...

~ Encik Seruling

~ Majlis keramaian.

~ Chikaro jual munge. 2 singgit... 2 singgit..! He3...

~ Sambut kasut Cinderella. Owh... jeles I tau..! ;P

~ Cilok kad dia... Heh3...

~ Saranghaeyo... ;)

~ Haip! 


~ Gembala unta lah!

~ Egypt

Fuh, berlengas jugaklah! Rehat sekejap kat sudut yang takde lukisan. Jangan pulak lepak / bersandar kat port lukisan! Ganggu pengunjung yang masih ada energy untuk berposing. Diorang pun bayar tiket jugak kan... Respect each other lah.

Nasihat jujur & ikhlas ini dibawakan oleh #JiHyo & Oppa yang gorgeous. Ahaks...


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

jauh kembara sampai ke Egypt? hihi

ArELeEz said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡,
b'kelana sat.. he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google