SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, March 15, 2016

PHEWWW..! #LAPPELUH

Cerita pasal kerja...

Jadik urusetia Taklimat Pengenalan Koperasi & Bengkel Penubuhan Koperasi. Event petang. Start pukul 2.30 petang, kat Dewan Yayasan Pendidikan Teluk Intan, Taman Nanas.

Encik Boss, Encik Selvam & Hazrie gerak dari rumah masing2. Sebab memang kebiasaannya, lunch hour diorang akan balik rumah. Eika pulak keluar lunch, lepas tu terus ke tempat event. Aku lunch dengan Oppa. Lepas tu, gigih la ketaq lutut sebab drive sendirik carik Taman Nanas. Walaupun dah 2 kali ada event kat sinun, tetap jugaklah buta jalan. Sejenis 'penyakit keturunan'. Tetiba nak salahkan 'keturunan' kan... Ha3...

Alhamdulillah... berjaya sampai. Perasaan lega dia tu adalah 1 perasaan lega tahap maksima! Rasa nak melompat mintang! Ha3...

Kebetulan, Encik Selvam pun baru sampai. Dia lenggang-kangkung. So, aku mintak tolong dia bawakkan barang2 taklimat. Bahagi 2, aku bawak sikit, dia bawak sikit. Aku betulkan parking sebab macam tersenget pulak. Lupa mintak Encik Selvam tunggu aku sebab aku tak ingat tangga mana yang aku kena naik untuk sampai ke dewan tu. Kes buta jalan jugak nih! Sebab dah 2 kali event kat tempat yang sama tapi, still tak cam tangga yang benar. Uwaawaaawaaa......

Try tangga pertama. Membawak ke opis company Cina. Try tangga ke-2 pulak. Membawak ke opis company kelapa sawit ke... minyak ntah..?! Tangga ke-3. Membawak ke opis company tanpa nama. Tangga ke-4 baru sukses. Phewww..! #LapPeluh

Ko mampu sesat cenggitu?!! Hu3...

~ Launched by YB Dato' Mohd Azhar Jamaluddin, ADUN Changkat Jong.

~ Peserta terdiri daripada Ketua2 Kampung.

~ Serious tak hengat! ;P

~ Mereka terkejut ah kak sesat. Mereka seperti tak percaya. Tup2... mereka ketawa. Choiii..!

Bihun goreng & kuih-muih untuk jamuan ringan. Bihun goreng tu sedap! Sumpah, tak tipu! ;P


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google