SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, October 9, 2015

KENDURI KAHWIN ANAK COUSIN MY MIL

Anak cousin My MIL kahwin. Ntah. Aku pun tak kenal orangnya. Tapi, dah katanya sedara & dijemput, ada kelapangan pulak tu, mohlah kita menghadirkan diri...

Bawak Athirah sekali selain daripada My MIL. Athirah ada kat kampung dalam 2 minggu kot. Beronok2lah dia..! He3...

Mak Ngah & Pak Ngah pun join sekali. Senang. 1 kereta. Sampai sama2, balik pun sama2.

~ Dah kenyang. 

Wedding ni kat Chikus. Tepi jalan je. Tak susah la nak carik... 1st time kot... aku sampai sini. Even aku tak tau pun rumah tepi jalan yang selalu kitorang lalu kalau nak ke KL (highway) ikut Sungkai tu adalah rumah sedara Oppa. Aku syak, Oppa pun tak berapa tau. He3...

Tahniah kepada mempelai. Selamat menempuh fasa baru. ;)

Hantar Mak Ngah & Pak Ngah balik dulu ke Selabak, kemudian ke pasar. My MIL nak beli makanan ayam & itik. 

Mengantuk betul! Dah sepet2 mata ni tahan tido semata2 nak nampak mithali depan mertua. Ha3... Tipu sangat tau..! Mencik! ;P


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::






2 comments:

iryanty ahamad said...

Kadang2 gitulah kan..dapat jemputan katanya saudara..tapi kita tak kenal..sedara pulak kenal kita

ArELeEz said...

iryanty ahamad,
ye la.. xkesah la.. yg penting respect each other.

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google