SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, July 28, 2008

EjA's WeDd (FiNaLe)

* sambung lg dari entry nie...

soknye plak ade majlis b'sanding. seblom terjah umah pengantin, kitorang terjah dolu 1 taman tul2 kat dpn resthouse tu. xde ape2 yg interestin', xtually. saje jer singgah2 jap, cuci mata. hiks... tp, pics kat taman nie later la i upload, ek?! nak concentrate on eja's wedd dolu.

pas b'sker-ria ala kadar kat tmn, kitorang trus headed to umah eja. lambat2 kang, t'lepas lak nak tgk minah tu naik pelamin. sampai2 jer, me & my mom cari eja dolu kat lam bilik pengantin.


~ kat lam bilik pengantin. pttnye 2nd snap tu aku plak pose ngan eja. suh la 1 gal yg ade kat lam bilik tu tlg snapkan. tp, ntah hape yg ditekannye, trus jd auto snap. dah la dan2 tu gak si azhar sampai. sudahnye, xsempat nak snap2 kitorang b'dua. huhuhu...


~ pandangan blakang... :-P


~ p'temuan 2 ati di ari bahagia... ewah2..! hiks...


~ congrats & slamat pengantin baru to eja & azhar. moge b'bahagia hingga ke akhir hayat...


~ 'renjis2 dipilis, ditepungi la tawar... lalala...' ewah..!


~ dah kawen hang, ek eja. ;-)


~ apsal senget semacam bahu azhar tu?! hang berat ke eja, oiii?! hehehe...


~ salam jgn xsalam..! hormat gitu! :-P


~ control2... hiks...


~ i created this pose for them. diorang cam malu2 kucheng jer. so, aku ajar la diorang sket bab posin'2 nih! i kan dah xpert bab2 nih! hahaha...


~ aku, my 'sayang', mak & atin wif da brides. amik berkat... ewahhh... muahaha...


~ sape la yg snap pic nie?! kalo x my 'sayang' mesti atin. mase nie aku tgh dok betulkan bunga hiasan yg kat atas tiang pelamin tu coz mende alah tu jatuh aku langgar. ganaz x aku? sib baik xruntuh ngan pelamin2 skali. kui3...


~ mase nie, azhar dah turun takhta. aku plak naik takhta. hehehe...


~ say cheeseeeeee.................. ;-)

* d end...

5 comments:

Anonymous said...

wahh..senyum dia lg melebar dari pengantin ni (last pic tu) :P
terkenang hari bahagia dulu ekk..

eja said...

NASIB PELAMIN ANGAN KU XROBOH KALU X AKU XMAAP HANG TAU..TQ FOR COMMING

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

lily lotus,
owh, ye ke? ;-)
aah, t'kenang mase b'sanding dolu, tu yg t'over actin' sket tuh! hiks..

eja,
tu la.. sib baik gak aku xlanggar azhar! hahaha... jgn marah aa.. ;-)
welcome, dear..

ira-meare said...

comming tu pe ha?hehehe..pe la kwn hg sorg tu.xberubah.apsal hg over expose lak?siap p mengganas kat pelamin eja?hehehe

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

meare,
bese la eja.. dolu, kini & mungkin slamenye xkan 'b'ubah'.. haha..
xtau la nape aku yg over xcited. rase cam nak suh diorang blah jer dr pelamin tu coz aku nak naik pelamin skali lg ngan hubby aku. muahaha..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google