SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, December 5, 2018

WAARNA FLORAL

Kesah kerja lagik...

Well... selagik tak pencen, selagik tu lah hidup aku akan terselit pasal kerja. Saya yang menjalankan amanah, you ols..! ;)

Kali ni, bagi taklimat untuk MAP. Tak perlu rasmi sebab perasmi adalah VVIP lain.

~ Tempat yang aku ditempatkan. Lepak dulu, tunggu ketibaan bakal anggota koperasi untuk cukupkan kuorum.

~ Dewan Waarna Floral. Cantik wooo...

Dewan Waarna Floral ni under pengurusan Restoran Wana. Restoran selalu je aku terjah. Makan kambing bbq. Ho liao! Tapi, dewan ni adalah yang pertama kali aku jejak. Even sebelum ni tak tau pun yang Restoran Wana ada Dewan Waarna Floral.

~ Partner in crime pada hari tersebut. Ecah si budak intern. ;D

~ Kiri: Encik Hasnul Farid, Pengerusi Penaja, Koperasi. Kanan: Encik Muzaffar Shah Khairuddin, Pegawai Khas, Exco Kemudahan Awam, Infrastruktur, Pertanian & Perladangan.

Encik Hasnul Farid tu anak sedara Encik Jamal Abdillah tau! Alaaa... Encik Jamal Abdillah yang penyanyi legend tersohor tu..! "... Kau kekasih awal & akhir... Kau kekasih batin & zahir... La3..." Haaa... Encik Jamal Abdillah yang tu la! 

Sebelum MAP, ada gak aku try tanya2 kat Encik Hasnul Farid, ada ke Encik Jamal Abdillah dijemput untuk perform?! Kalau ada, nak mintak tuju lagu. Ha3...

Buang tebiat 'Puan SKM' ni katanya... Ha3... ;P

~ Turn taklimat daripada ah kak. Muka serius tu memang trademark. Mujur nampak kepala. Owh... I hate rostrum! Sob3...

~ Khusyuk nampaknya diorang nih mendengor taklimat ah kak. Bagus2..! Ah kak like... ;D

Koperasi ni dah on the way nak didaftarkan. Mudah2-an sukses. Lepas daftar, ALK dah boleh merangka & melaksana aktiviti koperasi yang dirancang. Ah kak sebagai Puan SKM sentiasa doakan kejayaan koperasi. Kalau ada masalah yang relate dengan Akta, Peraturan / UUK, moh jumpa ah kak di opis. Don't shy2 naa..! ;)


:: A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y ::



No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google