SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, August 20, 2009

MaKaN2 @ piZzA HuT, sPoNsOrEd By MaK…

So thankful to mak coz m’belanje anak menantu makan kat Pizza Hut. Kalo everyday mak belanje pon, alrite gak! Hiks…

Yg xde mase sesi makan2 tu adalah kakak aku & A_bern. Kakak aku postin’ kat Kajang, dia xbalik dat weekend. A_bern lak kat hostel. Yg ade just aku, my ‘sayang’, abang aku, Kak Aneem & anak2.

~ Muka seposen jer Lip2 nih! Rambut lak serabai coz baru bangun tido. Kepenatan katanye coz seblom tu abang aku & family gi Ipoh.

~ Abang aku nie cam ustaz jer kan..? Hiks…

~ Mak wif abang & Kak Aneem… Alaaa… apsal mak aku tgk meja tu..?


~ Aku rase cam bukan aku jer yg dlm gambar nih… Cam super impose jerk..! Wah! Bley, gitu?!! ;P


~ Lip2 wat muka ngeri bile aku suh dia posin’ sambil pegang janggut my ‘sayang’ yg sejemput tuh! Muahaha…


~ Acara makan2 nie gak sebenornye adalah utk meraikan besday boy nih! Hepi 30th besday to my 1 & only bro in da world..! Dah tua abang aku nie, ek! Ha3…


~ Odah nan ado dlm gambar coz tgh nyenyak tido kat atas kerusi yg we ols duduk tuh! Kitorang gelak2 xhengat pon xt’jejas tidonye. Sgt sleep soundly, ok! Kagum aku tgk Odah! ;P

We was enjoyin’ da makan2 & havin’ fun dat nite. Tq so much mak… Love u so muchlah! Mmuahhsszzz…


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google