SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, March 21, 2010

MERIAH UMAH AKU...

Hari Jumaat (petang)... mak aku call, kata nak datang umah ngan abang aku. Saje jer nak singgah umah aku pas bawak Lip2 & Odah gi playground. Abang aku jadik 'single daddy' for 1 day coz Kak Aneem kursus kat KL. Hari Jumaat ke KL, hari Sabtu balik. Sekejapan pon abang aku dah gelabah nak handle anak2 beliau. Siap tido umah mak aku lagik..! Ha3...

So, meriah la umah aku malam tu. Aku & mak masak untuk dinner. Menu malam tu adalah nasik putih, telur masak kicap, sup cendawan, ikan masin goreng & sambal sardin.


~ Menu simple2 jer pon... but, sebab makan ramai2 kan... ngan familia plak tuh! Haruslah rase sodap jer... He3...


~ Odah memang sker makan as compared to kak yongnye (Lip2). Tolak batu ngan kayu jer budak kecik nih. He3...


~ Lip2 nie susah sket nak bagi makan coz dia a bit choosy. Sayur memang dia reject teruslah! Lip2 punye fav adalah mee goreng. But, if dah masuk mulut tetibe tergigit hirisan bawang, sure dia kuarkan balik. Tapi, dia memang kuat minum susu as compared to Odah lak. That's why dia tak ngadu lapor kot walaupon tak berapa nak makan sebab susu tu pon mengenyangkan kan...

Lewat malam baru diorang sume balik. Sampai tertido2 dah bebudak berdua tuh. Sayanggg... you ols..! Thanx to mak & abang coz sudi memeriahkan umah aku. Love, ya... ;)


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google