SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, June 19, 2008

PeJaBaT TaNaH & ToPi AjAiB


~ mase aku snap pic nie, aku dilanda kebuhshanan + kesengalan. hahaha... xtually, aku dok lam kete, tggu my 'sayang' settlekan urusan ngan 'org besor jajahan' kat pejabat tanah. so, drpd aku wastin' my time, bih baik aku snap2 ape2 yg patut. bley tepek kat blog! ade gak pekdahnye. tul x? ; )


~ nie plak topi ajaib my 'sayang' nape ajaib? aku pon xtau! hehehe... topi nie akan digunekan dgn sebaik mungkin bile my 'sayang' kene panjat2 roof top of buildin'. bley dijdkan protection kpd UV rays katanye. yo la tu! : P penah la bebrape kali aku pakai + b'gaya sakan ngan topi nie kat lam kete sambil tgk2 side mirror & cermin pandang blakang, posin' cam model bagai... tp, my 'sayang' cakap, 'rentikan la, sayang... muahaha...' my 'sayang' asik gelak2 jer xbrenti coz my 'sayang' cakap klakar sgt! tp, aku xpuas ati coz aku rase aku comey & jelitayu jer... kan... kan... kan...?! ; )

5 comments:

Anonymous said...

hahaa..nk gelak gak lahh
alallaaa..ciannya sayang dia
gelakkan..tp deep in his heart
berkata..ayu nyaa bini ku ini
..hikss *_*

en_me said...

me pun ader topi ajaib macam gittewww.. samer kannnns

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

lily lotus,
vavava.. ayu, ek?! kembang2.. : P

en_me,
really??? bley geng nih! hiks..

Atiey MN said...

a'a...tol kak lily...
tp klo leh tgok pic posing ngan topi ajaib tukan best. hehe

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

a^t04,
alaalaa.. lupe la plak nak snap2 time tuh! but, don't worry la.. coz CONFIRM CUN! muahaha...

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google